Vânzări record ale MOL în România
- Detalii
- Publicat în 18 November 2024
- Scris de Florin Rusu
Grupul maghiar MOL, cel de-al treilea distribuitor de carburanţi de pe piaţa autohtonă, cu o cotă de 17%, a înregistrat în primele trei trimestre ale anului 2024 vânzări record în România, de 586 mii tone carburanţi, cu 10 mii tone sau aproape 1,7% peste cele din perioada similară a anului trecut şi cu 4 mii tone peste precedentul record, de 582 mii tone de carburanţi, din primele trei trimestre ale anului 2021.
Grupul maghiar a realizat în al treilea trimestru al acestui an un volum de vânzări de carburanţi în benzinăriile din România similar celui din aceeşi perioadă a anului trecut, de 214 mii tone, în pofida faptului că în prezent operează cu 5 staţii mai puţin decât la acea dată.
MOL a vândut pe piaţa autohtonă în cel de-al treilea trimestru al anului 52 mii tone de benzină şi 162 mii tone de motorină, volumul total de carburanţi comercializat fiind de 214 mii tone, cu 6 mii tone sub recordul istoric pentru acest trimestru, realizat în perioada iulie-septembrie 2021, de 220 mii tone.
Grupul maghiar a realizat în al doilea trimestru al acestui an un volum record de vânzări de carburanţi în benzinăriile din România pentru această perioadă, cu 3,6% peste precedentul record înregistrat în trimestrul al doilea al anului 2021, în pofida faptului că a operat cu 6 staţii mai puţin decât la acea dată.
MOL a vândut pe piaţa autohtonă în cel de-al doilea trimestru al anului 48 mii tone de benzină şi 151 mii tone de motorină, volumul total de carburanţi comercializat fiind unul record pentru acest trimestru al anului, de 199 mii tone.
Şi în primul trimestru al anului, MOL a vândut pe piaţa autohtonă un volum de 39 mii tone de benzină şi 134 mii tone de motorină, volumul total de carburanţi comercializat fiind unul record pentru acest trimestru al anului, de 173 mii tone.
Liderul pieţei distribuitoare de carburanţi, OMV Petrom, a raportat o creştere a volumelor de carburanţi vândute pe piaţa de retail în trimestrul al treilea cu 1%.
Grupul MOL a înregistrat, în primele trei trimestre ale acestui an, un profit înainte de impozitare de 1,4 miliarde de dolari.
Segmentul Consumer Services a înregistrat o performanţă stabilă, în pofida diminuării cu 5% a numărului de staţii din reţea.